Äntligen!

FRÅN: JULIA HEIKKINEN!
Q: Vad tycker du om mig? (standard) 
A: Jag tycker du är en fin och snäll flicka, vi har tappat lite kontakt nu vilket jag tycker är skapligt dåligt!

Q: Det bästa & sämsta med dig själv?
A: Det bästa med mig är att jag sköter skolan hihi, sämsta är att jag har dåligt självförtroende.

Q: Vilka är dina närmaste vänner, vilka litar du på mest?
A: Kicki, det är den ändå jag umgås med men, isabell o enya också

Q: Hemma kväll med kompisar / ute kväll med kompisar?
A: Lätt hemmakväll mycket mysigare!

Q: Bästa klädbutiken? 
A: Finns så många bra så vet inte

Kommer inte på nå mer puss:*
Puss på dig också♥


FRÅN: JULIA IWEBARK
Q: vad tycker du om mig?
A: Snäll och söt tjej

Q: Högsta dröm?
A: träffa mormor

Kam!
Kram på dig också!


FRÅN: EMMA MELLBERG
Q: Vad tycker du om mig? 
A: Du är en jätte söt liten tjej som jag kännt jätte länge!

Q: Vilka tre närmaste vännerna skulle du tagit med dig till en öde ö? 
A: Kicki, Enya, Isabell

Q: Ditt favorit plagg? 
A: Har inget speciellt faktiskt!

Q: Skulle du kunna ha massa tävlingar på bloggen t.ex att bli länkad? 
A: Jadå bara att säga till!

Q: Ditt bästa köp? 
A: Har ingen aning håller ej koll på sånt

Q: Ditt sämsta köp? 
A: Som jag skrev där uppe vet inte riktigt

Q: Vad har du på dig just nu? 
A: Tights och en tjocktröja!

Puss :*
Puss på dig!


FRÅN: DORIS 
Q: En tjejkompis som du inte hängt med, men du skulle vilja från Kolsva och Köping ? 
A: Dig va ju länge sen man träffa, o köping vet jag inte!

Q: Ett ord som du skulle beskriva dig med? 
A: Snäll kanske :)

Q: Vilka olika bloggar brukar du läsa? 
A: Flera olika orkar ej ta upp :)

Q: Vad gillar du för artister? 
Jag tycker om gruppen ONE DIRECTION, men lyssnar verkligen på allt

Q: Om du skulle få flytta vart du än vill, vart skulle du flytta då? 
A: vet faktiskt inte, ska ju kanske flytta till kalmar och gå skola där, ska bli roligt om man kommer in!

Jaop, de var nog allt "! :)


FRÅN: HÖHÖ
Q: 3 snygga 98a killar? 
A: Har ingen aning!

Q: 2 av de snyggaste tjejer och killar från scheeleskolan? 
A: Haha har ingen aning, umgås typ inte med någon från scheele

Q: är du kär? 
A: JA

Q: oskuld? 
A: NEJ

Q: en tjejkompis som du inte träffat på ett tag men skulle vilja? 
A: Sussane och Jessica.

Q: en som du litar på?
A: Kicki

FRÅN: JESSICA WALLIN
Q: har du något nyårs löfte? isåfall vad? 
A: Nope har inget!

Q: vilken julklapp tycker du mest om? 
A: Min iphone!

Q: favorit film? 
A: Ingen aning

Q: vad tycker du om mig? hihi 
A: Tycker du är en underbar liten flicka som lyser upp och gör min dag bara man ser dig, hur snäll som helst och super fin, du är alltid på bra humör vilket jag älskar med dig, puss

Q: favorit outfit? 
A: har på mig allt typ har inget speciellt

Q: favorit klädesmärke? 
A: Har inget!

Q: har du någon märkes väska? isåfall vilket märke? 
A: Nope bara fake

Q: kan du svara på frågestunden i ett videoinlägg? 
A: Nej blev för mycket hann aldrig.

puss älskar dig!! <3333
Puss, älskar dig också <3333


FRÅN: LOVISAA
Q: Vad tycker du om mig? 'typ standard' 
A: Du är fin, känner dig inte så kan tyävärr inte beskriva!

Q: Svara i en videoblogg? 
A: Nope hihi

Q: Vad gillar du bäst med dig själv? 
A: Vet inte haha ^^

Q: Snyggaste 98orna? 
A: Har ingen aning!

Q: Bästa outfiten? 
A: Har ingen speciell :)

Q: Om du fick göra vad du ville, vad skulle du göra då? 
A: Åka och hälsa på mormor

Q: Din högsta dröm? 
Träffa mormor 

Kommer inte på något mer... 
Ihihihhi 


FRÅN: EBBA
Q: är du tsm/på G med någon nu? 
A: JA

Q: Hur lång är du? 
A: 1.55

Q: Vilka tre personer skulle du ta med dig fall du skulle vara strandsatt på en öde ö? 
A: Pappa, mamma och nadine! :)

Q: är du oskuld? 
A: NEJ

Q: har du känslor för en kille? isåfall vem? 
A: Emil

Mer frågor kan jag inte hitta på :) puss
Puss!


FRÅN: NADJA
Q: Vilka bloggar följer du mest? 
A: Läst din blogg, men du uppdaterar inte :( Sen läser jag bar tiden :)

Q: Hur många unika läsare har du per dag? 
A: Går faktiskt upp o ner hela tiden ibland 50-150 ibland 20 olika hela tiden

Kram på dig :)
Kram på dig också sötnos :)


FRÅN: TUGGUMMI
Q: Vad är din favoriträtt? 
A: Vet inte

Q: Hur var du som liten? 
A: Lugn blyg och jag lyssna!

Q: Vilka umgicks du med när du var liten? 
A: Nadja, leo, mickis skapligt många faktiskt!

Q: Vem är din förebild? 
A: Pappa

Q: De 3 Snyggaste 95:orna i din stad? 
A: Vet inte

Q: Vad har du för intresse? 
A: HUNDAR 

Går du fortfarande i Cheerleading? 
A: Nej, mkt i skolan tyvärr :(

Dröm kille utseéndemässigt? 
A: Haha vet faktiskt inte.



FRÅN: ANTON DIN ÄLSKLING
Q: Vad tycker du om mig? 
A: Haha du är snäll, och en söt liten pöjk

Q: Din favorit färg 
A: Rosa, blått

Q: favorit mat 
A: Vet inte

Q: Favorit artister 
A: Gruppen ONE DIRECTION

JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG OCKSÅ <3
Hahaha äre så ;) 


FRÅN CHRISTELL
Q: Vad tycker du om mig? 
A: Tycker du är underbar verkligen, en vän jag känt i hela mitt liv och ska bli livet ut, du är fin och smart, loveu!

Q: Hur länge har vi kännt varann? 
A: Hahaha knske 13 år ;)

Q: One Direction eller Justin Bieber? 
A: ONE DIRECTION

Q: Brukar du använda lösögonfransar? 
A: Ibland ;)

Q: Favoritlåten att sjuga?
A: Vet inte borde du veta ju ;*
 

Bästa låten med 1D?
A: ALLA ÄR BRA :D


Kommentarer
Postat av: Susanne Wallin

Jag tycker du är Grym min finaste, fortsätt att kämpa på med skolan och allt. Vi MÅSTE vara snart! Saknar dig min finaste och bästa ängel!! Älskar dig. <33333

2013-01-17 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0