Musik

Music in my ♥ säger jag bara. Vad skulle man göra utan musik. Bara jag som tänkt så? Hoppas inte de ;)

Har suttit och pluggat hela dagen och känns som jag slängt bort dan, har ändå inte lärt mig något, känns helt värdelöst. Är hur svårt som helst. Vissa stunder går de super vissa.. Aa dom vill man bara glömma bort. Men Kommer nog bli en chill vecka för mig, eller för alla 9:or på karlbergsskolan. Vi sitter bara o lyssnar på någon person som pratar om arbeten, inget skolarbete liksom fast de blir ju en hel del tråkigt dock är de ju lite intressant eftersom vi ska snart välja vilken linje vi ska gå. Om ni inte förstår så pratar dom lite om sånt. Men ska spela lite här sedan kolla igenom min karta en gång till, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0