Halloween.

Märker nu att de inte är så många som förstår mig. Hur jag tänker liksom bara märker hur folk inte bryr sig och bara vill veta saken. Fast finns enstaka människor som verkligen förstår mig, ni är guldvärda♥ Fast finns personer till allt!

Aja sitter väll här helt ensam och övergiven och inte gör ett piss. Har legat här hela fucking dan och inte gjort någonting. Kommer verkligen sakna min christine som åker till Spanien över lovet. Hoppas du har de bäst iallafall, loveu! ♥

Vad är meningen med att festa? Dricka sig full? Och allt sånt skit de har jag inte fattat. För alla tänker så olika. Skulle verkligen vilja fråga varje fjortis tjej hur dom tänker, skulle vart roligt o veta iallafall :) Men ska väll försöka sova och bara börja om min dag imorgon och se om de händer. Eller händer de verkligen något? ;) 

Att skolan ska vara så jobbig och ge oss ett stort prov direkt efter lovet är ju inte de man förväntar sig, sov gott alla underbara, puss

Står: Jag älskar Louise ♥
Hihi min ängel de där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0