-Lolan

Hej mina fina. Blev väll att stanna hemma för lössen. Har gått löss i skolan o nu får man de, är ju inte så där super roligt man bara så äckad att man har något i håret som kryper, äckligt. Men de jag ska göra idag är att städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Men de fixar ju lolan. igår var de grymt roligt. Pluggade med Christine och så hade vi ju klart Sveriges smartaste mäniska i skype som hjälpte oss vid namn Tim förklarar bättre än läraren till och med. Vår lärare ville att han skulle ställa sig upp och förklara för klassen för ingen förstod när hon förklara. Är ju helt fantastiskt. Men nu äre bara att sätta igång men de jag gör, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0