mer plugg!

Halloj! Sitter nu med en karta framför mig och ska snart argumentera om något. Har iallafall den uppgiften i Svenska. Helt sjukt de bara rullar på med prov och en massa läxor. Förstår varför jag låg efter förut när jag var så himla lat. Men älskar känslan av att inte ligga efter längre. 

Föresten så var jag med pappa häromdan och hämta ut ONE DIRECTION biljetter, var faktiskt hur glad som helst. Kom ihåg att säga till om de saknas något på bloggen så lägger jag till de. Blir mer Twilight för mig ikväll. Älskar filmerna. Fast kollar ju på Vampire diaries så man blandar ihop saker o ting. Men ska nog läsa på nu, puss 

Haha bjuder, jag o Alexa på hemkunskapen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0