djurplågeri?

Hur kan ens människor tycka att djurplågeri är roligt? Att de kommer upp klipp då och då när folk dödar eller bränner upp djur eller vad dom nu gör, är helt sjukt. Att sitta där och bli tårögd medans folk i andra länder tycker de e helt normalt och skrattar åt de, hjärtlösa människor säger jag bara. Precist kollat på när några bränner upp en katt och att ens se att katten verkligen försöker att hålla sig vid liv och se hur plågsamt de är för katten, finner likso inga ord, det rinner liksom tårar.

Kan inte kolla på sånt där, man blir bara ledsen över hur vissa människor i världen behandlar ett djur på de sättet. Tror faktiskt inte de skulle varit lika roligt fall de nu var dom som var i den situationen. Uscha säger jag bara!! Att inte människor ens kan tänka sig föör!! och all kärlek till er som verkligen är djur människor och verkligen tar hand om dom! ♥

Här har vi min fina, tur att du hamnat i rätt händer, kärlek♥




Kommentarer
Postat av: jessica wallin

fyfaaan vad fin blogg du har!!
håller med dig, det är helt jävla sjukt att folk kan göra sånt mot så oskyldiga varelser... :'(<3333333333333333333 puss love you gumman!

Svar: tack mitt hjärta! Puss älskar dig med bebiis <33333333333333333!!

2012-11-26 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0