all i need is my family

Hej på er. Sitter nu och pratar med far om problem osv. Sov hos Emil inatt och pratade lite med honom om en massa saker som pågår just nu. Men de är väll lugnt för stunden. Ska iallafall träffa min käraste Isabell senare, och kolla på höstsparken med henne.

Att bara sittta och vara ensam om dagarna är de värsta som finns. Men tur att man har en hund som kan ge sällskap och kan va ens bästavän. Ni som är hundmönniskor lär ju veta känslan av att ha någon vid sig hela tiden som alltid är ens bästavän och inte sviker än, hihi älskar dig min fina Nami♥!

Nu får ni ha en bra dag så gör jag att inte min dag går snett. Lägger upp outfit sen osv, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0