Hur man mår?

Hej på er, jag undrar faktiskt hur folk reagerar när man mår dåligt. Alla reagerar på olika sätt. Men alla tankar som kommer in i huvudet, när jag själv ser någon som mår dåligt mår faktiskt jag dåligt. Beror på hur man känner personen också. Men jag har inte världens lättaste hela tiden, även fast jag vill att familjen ska gå bra ihop att vänner ska behandlas rätt och allt sånt där. Det är inte alla som får den turen, och med min familj så har just jag oturen. Att man måste gå igenom en svår tid är inte de roligaste, och att man har en mormor som snart ska dö så blir de ju extra jobbigt. Vill liksom inte skriva upp detaljer eller så, men har en underbar pappa och mina två närmsta vänner finns där, jag bara vet de och det är Enya och Isabell, men känns som vi glider ifrån varann eller iallafall jag från er. Inte lika bra kontakt som förut, vill verkligen ha den är relationen med er som vi hade de förut, vi satt o lyssna på varann och vi har stöttat varann i alla lägen. Kommer ni ihåg dom tiderna, när vi var små var en av de bästa tiderna. Men alla är inte perfekta. Men jag försöker iallafall bygga upp mitt liv nu. Fast kommer tillfällen där man rasar ihop, håller de hemligt och allt sånt. Men alla som har problem men inte visar de, ni är sjukt starka och ni har mig vid eran sida!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0