Fuck allt!

 Alla mina tankar går åt till dig min finaste mormor, vill verkligen att du klarar dig, men finns inte mycket att göra. Men kämpa till de sista, och jag är med dig vart du än är och jag vet att du är vi mig också, älskar dig så mycket♥♥

UPDATE:
Hej på er mina finaste läsare. Min dag har inte varit världens bästa är ju alltid glad osv men innerst inne har det inte varit sådär super bra.
Men var iaf med Christine och hennes kusin Felicia fick mig att tänka på annat för stunden. Men nu sitter jag här i högljudda hemmet och försöker plugga, tror ni att jag kan de? Nej så vi får se hur det går för mig. Har haft huvudvärk hela dagen också. Fast något jag är bra på är att följa saker o ting i skolan. Det beror ju såklart vad det är också. 

Men hoppas alla haft en bra dag jag ska inte förstöra stämmningen här, men ska nog fortsätta plugga nu..

Min önskan är...





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0