grattis jesus!

Hej mina fina, hoppas eran jul har varit bra och hoppas ni fått många presenter. Hoppas du har de bra där uppe jesus, grattis på din dag, lägger tankar på dig också. 

För min del har den väll varit okej en liten stund, har faktiskt sovit också. Inte så vanligt att man sover på julafton. Tycker allt blivit så värdelöst med allt. Asså inte jul afton men liksom allt hur man lever osv. Något jag vill är att de ska vara som vanligt igen. Blir bara ledsen nu när man väl tänker efter hur de va med sina vänner förut och hur de är med dom nu, hur familjen var förut och hur min familj är nu. Svårt att förklara för ni som läser. Men önskar bara att allt var som vanligt men nu får ni ha en fortsatt trevlig jul, puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0